tisdag 27 oktober 2009

hey igen

Sitter uppe redan halv nio på morgonen har varit vaken i en timme, kunde inte somna om var hungrig så farmor kom hit och gjorde mig en skön frukost. så nu är jag mätt iallfall.
sitter och kolla på på How i meet youre mother.. booring sitter och väntar på att man ska kunna kolla på andra avenyn och riverside bara 20 minuter kvar nu skönt.
Jag får damp på att det kommer röda grejer under texten hela tiden för man kan stava helt rätt endå kommer dom som ni på ''endå'' hur stavas det då indå nej inte det heller haha!

förlåt för ett tråkigt inlägg men är bara tvungen att göra det lite ''roligare för mig'' om ni förstår.
skriver ikväll och berättar vad som hänt under dagen kanske kommer lite mer tråkiga inlägg..
vet att ni gillart.

måste få be om ursäkt för igår till en av mina bästa vänner.. klart jag tänker på det bästa för dig, du gör ju det för mig jag älskar dig gumman, du vet om det men vi måste sluta tjaffsa om småsaker, blir jag sur är jag glad inom några minuter igen, och jag har humörsvängningar inget jag döljer, och dom kommer när jag är ledsen som jag var igår.. för allt som hände jag är jätte ledsen gumman, du kan komma till mig när som helst dag/natt kommer alltid stå på din sida, och resten av alla mina vänner kan också ta åt sig.
Allt är inte alltid så lätt du lär veta det också blir trött på mig själv när jag klantar till allt mer och mer, jag ska börja tänka mig för istället det lovar jag.. ska bli en ny person den personen jag var i sommras, då var jag aldrig sur vart inte sur för småsaker, och skrattade jämt och hitta alltid på roligare saker.. men sen hände allt du vet vad jag menar allt har blivit så konstigt för mig, vet att du med mår dåligt, men gumman du är starkare än mig jag känner dig du har kämpat och kämpat och jag är så stolt över dig, men jag försöker varje dag, men ibland kommer alla minnen tillbaka och då blir jag sådär och sen blir jag helt emo, men nu är allt slut ska inte förlora min bästa vän för massor av skit.. så gumman tro på mina ord.. förlåt jag älskar dig!
du lär veta vem du är gumman i never leave you baby Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar