fredag 30 oktober 2009

hehehe emo inlägg japp

tänkte skriva av mig lite nu, för ikväll har ni gått bakom ryggen på mig.
jag orkar inte med det längre alltid är det jag som gjort något fel? men helt seriöst säger upp sin vänskap för en sånn grej.. det är sjukt enligt mig!
visst jag kanske är egoist ibland, men jag då? ska jag glömma bort vem jag är tänka på alla er hela tiden och tro mig jag gör det mår ni dåligt gör jag med det, men hur lätt är det att visa det när man alltid gör något fel? .. får ju höra något fel varje dag jag orkar inte det längre vi har vart ssååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär
tajta sen sjuan, och nu ? trodde inte det skulle få ett slut men ni gjorde slut på det.
jag ville inget av dethär och allt handlar om en missuppfattning, känner man mig så vet man att jag aldrig i hela mitt liv skulle kunna göra såntdär, jag kan ge upp något som betyder så otroligt mkt för mig för att inte svika en vän? men tydligen så är de inte så!
jag blir förrvirad hela tiden nu jag ska börja om nu börja leva ett liv som är mer äkta som jag kan ha någon nytta av också, för så många gånger jag blivit lämnad utan att öppna min käft.. kanske är jag för snäll? jag vet jag är det jag bjuder på allting helt ärligt vad får jag tillbaka har inte jag nå pengar tillexempel vem bjuder mig ingen?! kanske någon gång men inte har jag en sur min för det, för vi var kompisar trodde jag.
men visst så som ni vill ha det ska ni få det.. för jag pallar inte med skitsnack när jag vart tagen vem stod kvar vid min sida och stötta mig jo elin den enda.. de är nått man kan skratta åt nu men jag kände då varför inte stå på mina sida, jag skulle kunna tagit den smällen för er innna jag visste att ni bara skulle gå ifrån och låtsas att ni inte kände oss, det trodde jag aldrig.
vet inte riktigt vad jag ska säga, men hinder har vi alla.
och nu ska jag inte fokusera på oss jag orkar inte mer, jag mår skit dåligt just nu men ingen ser det? för jag är ju för ego för att bry mig om någon annan är det därför ingen bryr sig ett skit hur jag mår då?

allt för mig kan gå åt helvete med ett litet misstag, men alla gör vi misstag ingen är perfekt alla är värda chanser, men jag trodde det skulle bli bättre nu.



jag tänker sova nu har varit på ängsö och gått runt och jag var sjukt rädd fan.. men ah puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar