torsdag 5 november 2009

förlåt för dålig uppdatering här, men min andra blogg går före, förlåt!
men tycker det är så lamt här hehe..
inge roligt att skriva här längre roligt med lite nytt så om ni tycker om mina inlägg checka in min andra blogg istället, okej?
rebeccaswaard.blogg.se
men ah den är det mer uppdatering i om det är de ni söker.
man ah varit på gårn en stund resten skriver jag på andra bloggen så kolla in den istället kommer bara bli lite små inlägg här!
eller beror ju på er om ni vill att jag skriver här också, och uppdaterar lika mkt så säg det i kommentar rutan så ger ni förslag på vad jag ska skriva om för det är ju ni som läser, men på min andra blogg tipsar jag lite och skriver om min vardag sen om mina helger och lite annat!
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar